▼
вівторок, 21 лютого 2017 р.
четвер, 16 лютого 2017 р.
6 Б клас
Замітка в газету
типу роздуму про вчинки людей
Перший крок. Пояснюємо слово.
У самій назві закладено суть: замітити, помітити,
виділити щось із нашого життя, загостривши на ньому увагу.
Другий крок. Важливі
риси замітки:
- актуальність (факти, подані в замітці, повинні бути цікавими);
- точність (події мають відповідати дійсності).
- актуальність (факти, подані в замітці, повинні бути цікавими);
- точність (події мають відповідати дійсності).
Третій крок. Мета замітки
- інформувати, тобто повідомити, дати уявлення про те, що саме сталося, де й
коли.
Четвертий крок.
Щоб написати замітку, треба:
- виділити факт, який необхідно подати;
- визначити тему та основну думку;
- підібрати заголовок;
- замітка має відповідати на запитання (Хто зробив?+ Що зробив? + Де? + Коли ?+ Якими засобами?+Навіщо?)
- виділити факт, який необхідно подати;
- визначити тему та основну думку;
- підібрати заголовок;
- замітка має відповідати на запитання (Хто зробив?+ Що зробив? + Де? + Коли ?+ Якими засобами?+Навіщо?)
П’ятий крок. Замітку
можна розпочати такими словами
Нещодавно…, у залі…, в приміщенні..., з нагоди...
Нещодавно…, у залі…, в приміщенні..., з нагоди...
Шостий крок. Напишіть
замітку за поданим початком.
На уроці української мови ми завжди розмовляємо українською.
Стежимо за наголошуванням слів, вживаємо власне українські слова, будуємо
речення, у яких правильно розставляємо розділові
знаки, не допускаємось граматичних
помилок. А вийшовши із уроку, про усе забуваємо…
Ваше завдання: привернути
увагу до цієї проблеми та описати себе чи своїх однокласників у таких
ситуаціях.
понеділок, 6 лютого 2017 р.
Домашнє завдання. 7Г клас
Від поданих іменників утворити і записати прикметники.Тиждень, бій,
біль, груша, овоч, поле, дуб, межа, вишня, мить, сталь, липа, поверх, ситець,
березень, сланець, гай.