Укотре переконуюсь, що навчання без примусу приносить
задоволення. Програмою з української мови у 8 класі передбачено обов’язкові та
рекомендовані види робіт у змісті навчального матеріалу (мовленнєва змістова
лінія). Серед таких необов’язкових видів робіт - добір для постерів-мотиваторів
актуальних девізів (цитат), виражених означено-особовими реченнями.
Я працюю у 8 г класі, у ньому завжди маєш
бажання робити більше задля учнів, які хочуть навчатися. Восьмикласникам було
запропоновано виконати таке завдання, попередньо ми обговорили спосіб
конструювання та пересилання інформації, форму презентації. Роботи учнів подаю
нижче.
Які ж можливості має
предмет «українська мова» у формуванні ключових компетентностей?
Учні конструювали/шукали односкладні речення вивчених
видів, а також односкладні речення як частини складного речення, використовуючи
їх у постерах-мотиваторах. Застосовувавши онлайн-ресурс
IMGonline.com.ua, створили мотиватори для актуальних питань
безпеки людини та сенсу її життя, захисту довкілля, турботи про тварин.
Це стало можливим завдяки компетентностям у
природничих науках і технологіях, інформаційно-цифровій, соціальній та
громадянській компетентностям; через усвідомлення потреби вчитися з метою
самовдосконалення й самореалізації, а також - сприйняття спілкування як задоволення
й успіху.
Урок переріс у
дискусію.