ВІТАЮ ВАС, ДРУЗІ!
Сьогодні останні уроки української мови та
літератури в 9 класі. Зазвичай ми з вами
спілкувалися на живо, але не сьогодні. Ви вже зрозуміли, що такого навчання,
яке було до карантину, не буде. Це добре чи погано? Я, вважаю, добре! Бо не уроками
єдиними має жити вчитель/вчителька й учень/учениця.
МІЙ ФІДБЕК
Наші з вами 5 років спілкування дозволили мені
побачити таке:
-
ви
старанні, я бачила ваше бажання знати предмети;
-
ви вмієте переживати і бути небайдужими;
-
ви
хотіли бути самостійними, але вам не завжди це вдавалося;
-
ви
не завжди зі всім погоджувалися, але про це
не говорили вголос;
- ви
впиралися, бо не хотіли застосовуати інформаційно-комунікаційні технології
навчання на уроках української мови та літератури (нащо мені ці хмари, блоги, постери, падлети, я не на уроках інформатики),
але я вас змушувала;
-
ви
навчилися висловлювати свої думки;
-
ви
вмієте співпрацювати (групова робота – це
ваше);
- ви
досягли успіху, але подякуйте і своїм
батькам та класному керівнику, бо вони доклали чимало зусиль.
ХОЧУ, ЩОБИ
ЗРОЗУМІЛИ:
ви можете не знати
лінійну й структурну схеми складного речення з різними видами зв’язку; м’яку,
тверду й мішану групи іменників; ямбів і хореїв, метонімій та асиндетонів…, але
вміти ГРАМОТНО писати, АРГУМЕНТОВАНО доводити свою думку, КРИТИЧНО осмислювати
прочитане – це те, без чого ви не станете успішними людьми.
Я дякую
вам за роботу, емоції, моє бажання завжди йти до вас на уроки, дивуватися й розвиватися!
Окрема подяка тим, хто …
Аню,
НЕПОХИТНИЙ
солдате на теренах української мови та літератури! Ти вмієш і знаєш! Ти було
рятівником для багатьох. Дякую!!!
Яна
НАВЧИЛАСЯ висловлювати свої думки як усно, так і
письмово. Я знала, що це станеться!!
Насте,
твої терплячість і бажання довести собі, що це ти можеш, мають РЕЗУЛЬТАТ. Молодець!
Марійко,
ти творча натура, ЕМОЦІЇ переповнюють тебе, твої
твори чудові!
Катю,
більше впевненості в собі, ти все ЗМОЖЕШ (я
знаю), хоч і багато досягла. Зустрінемось?)
Аріно,
ти НЕПЕРЕВЕРШЕНА!) Тебе треба полюбити, щоби
навчати!)
Віка
відкрилася з того моменту, коли розповідала нам про зовсім дорослу книжку, я
запам’ятала це. ЧИТАЙ, Віко!
Аліно,
ти все приглядалася, може, до мене, може, до інших, а ось ці місяці
дистанційного навчання показали тебе іншою: ГЛИБОКОЮ,
вмотивованою. Дякую!
Денисе,
який ти молодець! Продовжуй! Ти став ВІДКРИТТЯМ цього
класу!
Іване,
Іваночку, я бачила твої СТАРАННЯ і обов’язково
їх оціню!
Максимові
теж треба стати більш упевненим у собі, я думаю, що у ліцеї тобі допоможуть.
Твоя ВИВАЖЕНІСТЬ була доречною у багатьох
випадках!
Владе,
ти можеш, ти довів це, коли показав прекрасний результат на обласній олімпіаді
з німецької мови. Візьми ШТУРМОМ українську
мову! Я теж люблю Кідрука)
Таню,
ти ВІДПОВІДАЛЬНА! Будь упевненішою, тобі все
вдається.
Людо,
я завжди тримала твою відповідь на кінець уроку, ти класно РОЗСТАВЛЯЛА крапи над «і»!
Віолетто,
ти НЕПЕРЕДБАЧУВАНА! То видаєш на гора такі!
речі, то відповідаєш: «я не знаю».