неділя, 22 травня 2016 р.

Щирі думки дітей...

(із творів-роздумів)

Які риси характеру я повинен виховувати у собі?

«Я не раз задумувався, хто я є у цьому світі, яка моя місія. Я хотів би вирости гарною людиною. Тому розвиватиму у собі доброту, уміння поважати старших, бути співчутливим…»
(Дмитро Б.)
«Найголовніше, що мені хочеться виховати у собі – мати повагу до старших та бути співчутливим».
(Антон О.)
«Мені потрібно навчитися пробачати».
(Яна Г.)
«Уважність на уроках – запорука успіху у навчанні! Я сподіваюсь, що зможу виховати у собі цю рису характеру».
(Платон К.)
«Уміння пробачати – це важлива справа, якщо люди навчаться це робити - світ стане добрішим».
(Анастасія Н.)
«Стриманим є той, хто контролює свої емоції, уміє тримати язик за зубами. Така людина спроможна на все, може стати будь-ким, якщо захоче. Тому саме цю рису я хочу у собі виховати».
(Іванко П.)
Чому треба знати історію свого народу?
«… щоб не повторювати помилок минулого…»
(Марійка Л.)
«… історія- це наше коріння…»
(Тетянка Ц.)
«…історія – це не просто минуле, це його душа. Хто з нас, не знаючи історії, зможе пояснити, чому українці шанують землю, а працю на ній називають священною…»
(Анна К.)


Немає коментарів:

Дописати коментар